21 Temmuz 2012 Cumartesi

TUPAC OLABİLİRDİM...

"bana dans yarışmasında soğanları alt etmem gerektiği söylendi ve ben de bunu yerine getirdim..." diyor parappa, mersin'de yazlık evinde yaptığımız röportajda... biraz üzgün görüyoruz kendisini, yıllardır hak ettiği ilgiyi görmediği gibi birçok soğan işletmecisine ödediği yüklü tazminatlarda belini hayli bükmüş durumda.
"biz bu işi severek yaptık,karşılık beklemedik, tekme ve yumruk, aklımdaki tek şey buydu o zamanlar, meğer yanlış yapmışız" diye serzenişte bulunurken, bitlis marka sigarasından bir fırt çekiyor.. gözlerindeki ateş sönmüş ve epey çökmüş görüyoruz onu. ıslatılmış ekmek vererek yanından ayrılıyoruz. "ben bir tupac olabilirdim" diyor. aldırış etmiyoruz. yolun açık olsun kocaoğlan.. yolun açık olsun parappa.. kick.. punch.. it's all in my mind.. ve biz yanından ayrılırken fonda izzet altınmeşe'den parappa için yazılmış bu harika ağıt çalıyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder