23 Temmuz 2012 Pazartesi

Şehirlere bombalar yağardı her gece,biz dinozor yumruklardık..


"sis dağının başları da püfür püfür esiyi... baban goyun gurbani çifter çifter kesiyi..." adamımızı tam böyle bir türkünün ortasında rahatsız ediyoruz. üstelik elimizde el bombası altımızda ise sarı tayt var. fakat bununla bitmiyor. rahatsız ettiğimiz arkadaş kalktığı gibi zincire vurduğu "deinonychus" marka dinozorunu nedensiz yere yumruklamaya başlıyor.
aslında biz blog mottomuzda bu olaya gönderme yaptık "tuşlara basma adam kızıyor" ve "dinozoru yumruklama dinozor kızıyor" gibi. bu tip küçük tarkovskyvari, nuri bilge ceylan tarzı göndermelerimiz olacaktır, böylelikle entelektüel bir okuyucu tayfası yakalamaya çalışıyoruz kusura bakmayın.
ben şu yaşıma kadar hiçbirşey öğrenmediysem bile şunu öğrendim; bir adam dinozorunu yumrukluyorsa ciddi anlamda sıkıntı ve stres sahibidir. öte yandan oyunda darwinist öğelere sık sık vurgular yapılmakta. nasıl mı? insanlar ve dinozorların yaşadığı bir dünya bildiğiniz gibi tam da darwin'in bizleri layık gördüğü bir dünyaydı. allahtan sonra adnan hoca ve oktar babuna dünyaya indiler de bu tip çılgınca fikirlerden kurtulup camiilere ayakkabısız girmeye başladık.

Öte yandan oyunun yapım aşamasında capcom yetkilileri, ilk bölüm boss'u için asım can gündüz'le anlaştıklarını zamanında iddia etmişseler de ben çok siklemedim. tek jetonla bitirdiğini iddia eden arkadaşlara ise birkaç sorum olacak.

O elindeki zıpkınla 890 adet zıpkın atan bilim adamı kılıklı yaratığı ölmeden nasıl geçiyordunuz?
Ayrıca öldürdükçe içinden daha büyük bir kertenkele çıkan bir kulampara vardı aha da altta resmi var;

hah bu antalya'daki bir otel inşaatının şantiyesinde dövüşen 9 kafalı 6 bacaklı arkadaşı nasıl ölmeden geçiyordunuz. bana bir anlatırsanız sevinirim. şimdilik saygılar. gerçekten harika bir yazı olduğunu düşünüyorum. ve bu yazıyı yazarken dinlediğim şarkıyı sizlerle paylaşmaktan gurur duyuyorum.

1 yorum:

  1. o mahur beste çalar, triceratops ile biz ağlaşırdık...

    YanıtlaSil